بازار ام دی اف ایران

توسط دسته‌بندی نشدهدر 11 آوریل 2021

بازار ام دی اف ایران پر التهاب تر از همیشه

با توجه به شیوع بیماری کرونا و نوسانات شدید ارز و کاهش ارزش پول ملی و تبدیل سرمایه فعالان بازار از نقدینگی به کالا  و تنش های فراوان در عرصه تولید و توزیع در بازار تجارت نئوپان ،MDF و صنایع وابسته در سالی که گذشت و همچنین کمبود کالا در بازار صنایع چوب کشور در سال 99 که اکثرا دلالان نقش اصلی را در آن بازی کرده اند.

افزایش قیمت MDF

با همراهی برخی از تولید کنندگان داخلی به افزایش روز افزون قیمت و کمبود آن در بازار دامن زده اند منجر به افزایش چشمگیر تقاضا و افزایش شدید قیمت بوده است راه را پیموده که این عوامل موجبات رضایت یک عده سود جو و دلال که بدون داشتن حتی یک فروشگاه کوچگ به سودهای کلان رسیده اند و در مقابل بنگاههای کوچک ، فروشگاههای معتبر ،تولیدکنندگان و تمام کسانی که مالیات پرداخت میکنند در این بازار متضرر شده و یا مجبور به تعطیلی و یا ورشکستکی در کار خود شده اند.

در هر صورت امید های فراوانی میرود برای بازار سال جدید با همراهی مسئولان مربوط نهادهای نظارتی تولید کنندگان داخلی و عرضه بیشتر و بی واسطه محصولات و همچنین مدیریت خرید مصرف کننده، بازار ام دی اف ایران  منجر به تورم و احتکار توسط یک عده سود جو نشود.

توصیه ما برای مصرف کنندگان داخلی خرید از نمایندگی های رسمی شرکتهای معتبر میباشد ،تا گرفتار دلالان و سودجویانی که با احتکار و افزایش قیمت دست در جیب مصرف کننده نهایی نبرند.

فراورده های چوبی زلفی ، با توجه به شرایط پرالتهاب بازار در سال 99 و با در نظر گرفتن شرایط بازار و با عرضه محصولات در همه ی شرایط توانست با سود منطقی در خدمت مشتریان عزیز باشد .

با امید به همراهی شما دوستان ، همکاران و مشتریان عزیز و تبریک سال نو 1400 آرزوی سال پر خوب همراه با خیر و برکت و سلامتی را برای شما سروران گرامی آرزومندیم

با تشکر

مهدی زلفی

مدیریت فروشگاه زلفی

دیدگاه خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    سبد خرید